Azman married shima part 3

Salam & monin sume..

Mood x bpe baek..huhu..kne bgtau ke?..hehe

Teringat kesah lame, disaat aku baru mengenali En Husband..
Die study kt melaka, aku plk study kt selangor..tak bole thn, jauh laa..

Bile die daa convo n berkerja near tu sg. Buloh, baru laa sng nk dating..hehe
Aku pn, slalo blk tmn melati, nk g dating..hehe

Terima kasih sgt kt member yg menemukan aku n en husband.. Aku sgt bersyukur dpt berkenalan n menjadi buah hati en husband.. Hehe
Ktorg berkawan dlm 5 thn, baru berjaya mendirikan rmh tangga..lamekan?..hehe

Lps aku convo, en husband memberanikan diri tuk berjumpa dgn my parent..

Opsss, bermula laa kesahnye.. Hehe

Die menghantar rombongan merisik.. Ibu die was2 dgn aku, yer laa sbb x penah jumpe.. Huhu..mgkin mak die igt aku ni kaki kikis kot? X pn kaki pemalas kot?.. Ke kaki bangku.. Tu kompem laa kan.. Hahaaha

Tp setelah menyarungkan cincin di saat rombongan merisik tu,Alhamdullilah mak die suda jatoh cinta pd ku.. Hehe

Sume berlalu dgn begitu pantas..

Aku bertunang bln march, pastu kawen pd 18 nov 2012..

Bertunang tu, aku buat knduri kcik2 jer..hantaran sume mknn & kaen tuk nikah nnt..
Tuk spe2 yg nk bertunang, bende kt bwh ni,mesti difikirkan...

1. Hantaran ( mknn jer aku letak tp tepulang laa pd individu tu sndiri..kalo nk sng ltk mknn jer, pastu time wedding nnt, bleh ltk sume brg2 jer..lg satu, korg kne lbhkan gula2, sbb ayh aku pesan, bdk2 plg suke time org bertunang sbb ade byk mknan.. X kesah laa, byk hntaran tp gule2 jer..huhu)
Conth: kek, bahulu ikan, coklat, pulut,

2. Makanan tuk tetamu. kne kompem kan, bape org yg dtg, kesian dorg dtg ngan excited tp mkanan x de..tuk lbh meriah, lps mkn tghari tu, korg buat plk minum ptg ( air teh/ kopi, pisang goreng/ kek/ puding ke- ikot creativity masing2).. Nnt kompem dorg puas hati..huhu

3. Khemah.. Kalo ramai dtg, korg kne laa sediakan khemah, nnt org selesa nk mkn..

4. Persiapan tuk diri sndiri.. Korg kne plh kaler baju, make up, set blk tido/pelamin, tilm kecik tuk sarung cincin and bunga kt tangan.. Hehheh.. Aritu, aku kemas blk cun2 pastu dok ats tilam kecik tu, tppppp....

Dorg suh kluar plk, sarung cincin..hahhaha..

5. Photogapher..ni sgt penting.. Kne ade cameraman tuk record all the moment.. Hehe

Majlis pertunangan aku berjalan dgn lancar..hehe




Comments

Popular Posts