feling nebes on engangement day..hehhe

12 March 2011.........
khas tuk tatapan kawan2 yg tak dpt dtg,

intai si dia..


cam tak cye jer, aku daa betunang!!!
..hahahah

bermula laa, sebuah kesah...

aku blk kg, ari kames mlm..
ari jumaat tu, mmg pulun laa kemas rumah..
bak kate ejat, b4 kemas tu, "rumah cam puaka tp bile daa kemas, betukar jd hotel 4 bintang"..hahaha
sume bende laa kan..
akhirnye..bejaye gak kemas..


tuk hantaran plk..
plan 5 vs 7 dulang
tp bile sedara2 semgat nk kasi, tibe2 jd byk..
belah aku, tibe2 je jd 21 dulang..pergh..
sebaek, pihak laki dtg ramai..so, ramai konco2, leh tlg pegangkan dulang2 tu..
hehhehe
berbyk time kaseh kpd ayahanda & bonda kerane byk membantu..hehe
bantu dlm sume aspek..jasa dorg, mmg susah nk dibalas..
parents is everything..
ayah nye idea, mmg superb
mak plak, order makanan tuk hantaran yg best2 laa kan..
siap ngan halwa betik n puding bebentuk buah2..mmg cun abes laa kan..
tuk part aku, aku sediakan, kaen ela-tuk buat baju..aku design sndiri..
ade bakat ckit walaupn, comot gak hantaran tu..
hehhe

sebaek family mak ngah tlg masak..maknenye katering jer..hehhe
tenkiu mak ngah n the gang..
berlauk kan:
kari daging,
gulai nangka,
ulam2 n sambal kelapa,
ayam panggang n cecah sambal asam..
marvelous..
hehehe

tuk mekap plk, aku mmg plan make up sndiri laa kan..
tp pd hari kejadian, sebaek muncul seorg penyelamat;
maksu zizah..die laa jd MAK ANDAM terjun..
rupe2nye, bukan calang2 maksu aku ni..
hebat gak, muke aku bile daa di touch up, nmpk meriah ckit 

sebaek, time ni, tgn tak sejok..kalo tak, kantoi..hehe

di saat sarung cincin,
rombongan dtg dlm kol 1.30pm,
bile dtg jer, cam bese laa, cite psl hantaran n tarikh kawen..
dan aku, malu2 kambing kt dlm bilik..hhahaha
pastu, dorg request sarung kt ruang tamu plk..
adoi mak..malu tuh..
senyum pn, daa cam kera sumbang jer..hehhe
tp bile daa sarung..
Alhamdulillah..


aku bersyukur, sume bejalan dgn lancar..
hehheh


semoga terhibur,

rombongan En. Azman
si dia


p/s: nnt pic akan di"upload" lg.. 




hehhe

Comments

  1. cemaaaaaaaaaaaaaaa. tahniah. sorry tak dpt dtg di atas sebab yang tak dpt dielakkan. bila tawen? hehe

    ReplyDelete
  2. cantek2.....i loikeee~~

    ReplyDelete
  3. Tahniah cema!aku langsung xtau..nanti kawen jgn lupe ajak ek!ala tomeinye die tunang hikhik.

    ReplyDelete
  4. matsen:eh, sori tak ngajak..buat kecik2 jer, pggil sedara2 jer..
    kawen nnt, InsyaAllah ajk sume..hehe
    kem slm kt diha tau..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts